Szövegírási blog
Tippek a főoldal szövegeihez
A szakértők szerint, a felhasználók kb. 8-15 másodperc alatt döntik el, hogy maradnak-e az éppen megnyitott oldalon vagy sem. Ez a pár másodperc áll tehát rendelkezésedre, hogy látogatóidat meggyőzd arról, hogy nálad megtalálják a keresett terméket, szolgáltatást, illetve megoldást találnak problémájukra.
Webshop – keresőoptimalizált termékleírások
Egy korábbi bejegyzésben írtam már arról, hogy webáruház tulajdonosként, mire figyelj a termékleírásoknál. Most szeretném ezt a témát egy kicsit jobban kibontani…
Blogolj úgy, ahogy senki más
„Hogyan tegyem olvasottabbá a blogomat? „ az örök kérdés, mely mindenkiben (bennem is :) ) felmerül, aki saját blogot vezet. Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy blogodat sikerre vidd, nem más, mint a személyes hangvétel.
Webáruház – mire figyelj a termékleírásoknál?
A webáruház termékoldalai azok az oldalak, melyeken meggyőzheted ügyfeleidet a terméked megvásárlásáról. Ezeknek az oldalaknak a legfontosabb része a termékleírás.
Blogolj bátran!
Sokan azért nem kezdenek blogolásba, mert tartanak az olvasói reakcióktól vagy félnek, hogy a konkurencia is olvassa a bejegyzéseket, és olyan hozzászólások érkeznek majd, amiket nem feltétlenül szeretnének a nyilvánosság elé tárni.
Látogatószerzés blogolással
Sok weboldal tulajdonos azt gondolja, hogy a látogatók kizárólag a főoldalon keresztül érkezhetnek az oldalra. Ez azonban nem feltétlenül van így.