Szövegírási blog

Tippek a főoldal szövegeihez

Tippek a főoldal szövegeihez

A szakértők szerint, a felhasználók kb. 8-15 másodperc alatt döntik el, hogy maradnak-e az éppen megnyitott oldalon vagy sem. Ez a pár másodperc áll tehát rendelkezésedre, hogy látogatóidat meggyőzd arról, hogy nálad megtalálják a keresett terméket, szolgáltatást, illetve megoldást találnak problémájukra.

Tippek a főoldal szövegeihez
Webshop – keresőoptimalizált termékleírások

Webshop – keresőoptimalizált termékleírások

Egy korábbi bejegyzésben írtam már arról, hogy webáruház tulajdonosként, mire figyelj a termékleírásoknál. Most szeretném ezt a témát egy kicsit jobban kibontani…

Webshop – keresőoptimalizált termékleírások
Blogolj úgy, ahogy senki más

Blogolj úgy, ahogy senki más

„Hogyan tegyem olvasottabbá a blogomat? „ az örök kérdés, mely mindenkiben (bennem is :) ) felmerül, aki saját blogot vezet. Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy blogodat sikerre vidd, nem más, mint a személyes hangvétel.

Blogolj úgy, ahogy senki más
Webáruház – mire figyelj a termékleírásoknál?

Webáruház – mire figyelj a termékleírásoknál?

A webáruház termékoldalai azok az oldalak, melyeken meggyőzheted ügyfeleidet a terméked megvásárlásáról. Ezeknek az oldalaknak a legfontosabb része a termékleírás.

Webáruház – mire figyelj a termékleírásoknál?
Blogolj bátran!

Blogolj bátran!

Sokan azért nem kezdenek blogolásba, mert tartanak az olvasói reakcióktól vagy félnek, hogy a konkurencia is olvassa a bejegyzéseket, és olyan hozzászólások érkeznek majd, amiket nem feltétlenül szeretnének a nyilvánosság elé tárni.

Blogolj bátran!
Látogatószerzés blogolással

Látogatószerzés blogolással

Sok weboldal tulajdonos azt gondolja, hogy a látogatók kizárólag a főoldalon keresztül érkezhetnek az oldalra. Ez azonban nem feltétlenül van így.

Látogatószerzés blogolással